Tuesday, November 3, 2009

The Hobbit



Buku ini baru sahaja saya selesai membaca tiga hari yang lalu, saya mengambil masa yang agak lama mungkin kerana kini saya terlalu sibuk dengan kerja-kerja harian dan tugas-tugas hakiki. Sebuah novel pengembaraan fantasi yang bagi saya amat menarik, ia berjaya membawa saya dari satu tempat dan kisah ke setuasi yang lain. Apa yang nyata oleh kerana saya telah menonton filem Lord Of The Ring (LOTR) maka apabila setiap watak yang ditulis muncul melaluinya saya akan terbayang wajah-wajah yang telah saya tonton sebelumnya begitu juga dengan panorama sepanjang jalan cerita. Ini membuat proses pembacaan saya bertambah menarik, mungkin tidak pada yang lain. Apa yang nyata cerita-cerita sebegini berjaya menawan hati saya untuk membaca ketiga-tiga buku LOTR satu hari nanti.

No comments:

Post a Comment